OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA / GOSTA
Sukladno čl.10 st.1.t.10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (Nar. Nov. br. 85/2015., 121/2016., 99/2018., 25/2019., 98/2019., 32/2020., 42/2020., 126/2021) i čl.10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov. br. 19/2022) obaviještavamo potrošače/goste da prigovor na obavljanje naših usluga / djelatnosti mogu podnijeti u poslovnim prostorijama / recepcijama / ugostiteljskom objektu ili putem pošte ili elektroničke pošte na:
- Turisthotel d.d., Obala kneza Branimira 6, HR-23000 Zadar
- uprava@turisthotel.com.hr
Primitak Vašeg pisanog prigovora dužni smo pisanim putem potvrditi bez odgađanja, te Vam u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Turisthotel d.d.