Rezerviraj
Rezerviraj online


 
Loading
 

Često postavljana pitanja - FAQ

 

Općenita pitanja

Koliko se plaća ulaz u naselje?

Ulaz u naselje je za naše goste uključen u cijenu smještaja. Posjetitelji koji nisu gosti naselja, plaćaju ulaz (cijena ulaznice prema važećem cjeniku).

 

Je li se ulaz na bazen naplaćuje?

Ne, za goste naselja pristup bazenu je besplatan.

 

Je li Wi-Fi besplatan?

Za naše goste jedan Wi-Fi kod po smještajnoj jedinici je uključen u cijenu. Svaki daljnji korisnik, bez obzira radilo se o gostu ili posjetitelju (koji nije gost naselja) plaća izdavanje Wi-Fi koda po važećem cjeniku. Wi-Fi kod možete zatražiti na recepciji.

 

Je li u naselju postoji mjenjačnica?

Da, mjenjačnica se nalazi na recepciji apartmana. Radno vrijeme mjenjačnice je svaki dan od 7:30 – 13:30 sati i od 14:30 – 21:30 sati.

 

Je li parking uključen u cijenu ili se posebno plaća?

Za goste naselja parking je besplatan.

 

Može li se dodatno, na licu mjesta, uzeti polupansion/doručak?

Polupansion/doručak možete dodati na recepciji. Ili prema želji obrok možete platiti izravno u restoranu.

 

Je li postoji mogućnost bezglutenskih obroka?

Da, bezglutenski obroci su raspoloživi u dogovoru s recepcijom. Molimo da nas obavijestite o tome prilikom rezervacije.

 

Je li postoje usluge pranja i sušenja rublja?

Usluge pranja i sušenja rublja postoje, a sve potrebne informacije možete dobiti na recepciji Kampa.

 

Je li dozvoljeno korištenje roštilja?

Da, međutim samo na za to predviđenim mjestima koja se nalaze u sklopu sanitarnih blokova u kampu, te se mogu besplatno koristiti. Korištenje osobnih električnih roštilja je dozvoljeno na parceli, uz apartmane ili mobilne kuće. Otvorena vatra nije dopuštena!

 

Kakva je plaža u Zaton Holiday Resort-u i da li se plaća pristup?

Opis naše plaže možete pronaći na našoj web stranici. Pristup plaži je besplatan za goste naselja.

 

Je li su suncobrani i ležaljke uključeni u cijenu?

Nažalost nisu. Suncobrane i ležaljke možete unajmiti uz nadoplatu na plaži/bazenu.

 

Je li su psi dozvoljeni u naselju?

Da, Vaš kućni ljubimac (do 7 kg ili na upit) je kod nas dobrodošao. Plažu za pse označili smo na planu naselja. Molimo navesti prilikom rezervacije.

 

Jesu li moji podaci na našoj web stranici zaštićeni?

Da Vaši podaci su zaštićeni (vidi politiku privatnosti).

 

 

Rezervacije

Kako mogu platiti? U kunama, eurima, kreditnom ili bankovnom karticom?

Možete platiti u kunama, eurima, kreditnom ali i bankovnom karticom.

 

SMJEŠTAJNE JEDINICE – APARTMANI I MOBILNE KUĆE

Mogu li prilikom rezervacije navesti određenu smještajnu jedinicu (kat, pogled, itd.)?

Vaše želje se navode u rezervaciji te se prosljeđuju recepciji. Ovisno o raspoloživosti, želje naših gostiju rado uvažavamo, međutim, nismo u mogućnosti garantirati.

 

Je li nam možete reći koja smještajna jedinica nam je dodijeljena?

Iz organizacijskih razloga dodjela smještajnih jedinica slijedi 1-2 dana prije Vašeg dolaska. Međutim, točan broj smještajne jedinice Vam nismo u mogućnosti potvrditi do samog dolaska.

 

Postoji li mogućnost ulaska u smještajnu jedinicu prije službenog check-in-a (apartman – 15 h; mobilna kuća – 16 h)?

Ukoliko je smještajna jedinica slobodna i očišćena recepcija može odobriti prijevremeni check in.

 

Je li postoji mogućnost duljeg ostanka u apartmanu na dan odlaska? Koja bi bila cijena?

Ukoliko je apartman raspoloživ, možete samo uz prethodni dogovor s recepcijom, nadoplatiti za dnevni boravak (do 18 sati na dan odlaska). Nadoplata za takav produžetak iznosi 50% cijene najma apartmana. Nakon toga se produžetak naplaćuje kao dodatni dan boravka.

 

Je li postoji mogućnost duljeg ostanka u mobilnoj kući na dan odlaska? Koja bi bila cijena?

Ukoliko je mobilna kuća raspoloživa, možete samo uz prethodni dogovor s recepcijom, nadoplatiti za dnevni boravak. Takav se produžetak naplaćuje dodatni dan boravka.

 

Jesu li ručnici i posteljina uključeni u cijenu?

Da, i ručnici i posteljina su uključeni u cijenu smještaja.

 

Je li ima posteljine u smještajnoj jedinici i koliko često se mijenja?

Posteljina je raspoloživa u smještajnoj jedinici te se mijenja svakih 7 dana.

 

Jesu li raspoloživi ručnici u smještajnoj jedinici i koliko često se mijenjaju?

Ručnici Vam stoje na raspolaganju te se mijenjaju 2 puta tjedno.

 

 

Jesu li raspoloživi dodatni ležajevi/ dječji krevetići?

Dodatni ležajevi su raspoloživi prema navodima u opisu pojedinog tipa smještajne jedinice. Dječji krevetići su raspoloživi, te Vas molimo da isti navedete prilikom rezervacije smještaja.

 

 

KAMP

Je li se rezervacija parcele plaća?

Cijena rezervacije je 40,00 € po parceli, i ne odbija se od računa boravka. Plaćanje se vrši putem bankovnog transfera ili možete dostaviti podatke sa kreditne kartice.

 

Koja je razlika između parcele u zoni A i parcele u zoni B?

Jedina razlika između zone A i zone B je u cijeni (zona A je malo skuplja od zone B) i u udaljenosti od plaže. Zona A je do 250 m od plaže a zona B od 250 m.

 

Koja je veličina parcela u zoni A i zoni B?

Parcele su od oko 80 od 120 m² velike.

 

Što znači parcela zauzeta nenastanjena?

Parcela zauzeta nenastanjena znači da je parcela zauzeta karavanom, šatorom ili kamp prikolicom, ali je nenastanjena tj. osobe se ne nalaze na parceli, jedno ili više noćenja (izlet i sl.).

 

Što je uključeno u cijenu najma parcele?

U cijenu parcele je uključen priključak za vodu, električni priključak i odvod vode.

 

Jesu li kućni ljubimci dozvoljeni na parceli?

Kućni ljubimci su dozvoljeni. Psi moraju biti vođeni na uzici, a na parceli trebaju biti svezani.

 

Postoji li mogućnost najma hladnjaka?

Mogućnost najma hladnjaka postoji uz nadoplatu (samo za piće, voće i povrće).

 

Kamper servis

Nedaleko od samog ulaza u kamp nalazi se mjesto sa tekućom vodom gdje je dozvoljeno pranje vozila te odlaganje otpadnih tekućina iz karavana.

 

Jesu li sanitarni blokovi prilagođeni osobama sa invaliditetom?

U kampu u sklopu 3 sanitarna bloka nalaze se kupaonice prilagođene njihovim potrebama.