Rezerviraj
Rezerviraj online


 
Loading
 

Često postavljana pitanja - FAQ

 

Općenita pitanja

Koliko se plaća ulaz u naselje?

Ulaz u naselje je za naše goste uključen u cijenu smještaja. Posjetitelji koji nisu gosti naselja, plaćaju ulaz (cijena ulaznice prema važećem cjeniku). Navedene cijene ne uključuju korištenje bazenskog kompleksa.

 

Je li se ulaz na bazen naplaćuje?

Ne, za goste naselja pristup bazenu je besplatan.

 

Je li Wi-Fi besplatan?

Za naše goste Wi-Fi je besplatan. 

 

Je li u naselju postoji mjenjačnica?

Da, mjenjačnica se nalazi na recepciji apartmana. Radno vrijeme mjenjačnice je svaki dan od 7:30 – 13:30 sati i od 14:30 – 21:30 sati.

 

Je li parking uključen u cijenu ili se posebno plaća?

Za goste naselja parking je besplatan.

 

Može li se dodatno, na licu mjesta, uzeti polupansion/doručak?

Polupansion/doručak možete dodati na recepciji. Ili prema želji obrok možete platiti izravno u restoranu.

 

Je li postoji mogućnost bezglutenskih obroka?

Da, bezglutenski obroci su raspoloživi u dogovoru s recepcijom. Molimo da nas obavijestite o tome prilikom rezervacije.

 

Je li postoje usluge pranja i sušenja rublja?

Usluge pranja i sušenja rublja postoje, a sve potrebne informacije možete dobiti na recepciji.

 

Je li dozvoljeno korištenje roštilja?

Da, međutim samo na za to predviđenim mjestima koja se nalaze u sklopu sanitarnih blokova u kampu, te se mogu besplatno koristiti. Korištenje osobnih električnih ili plinskih roštilja je dozvoljeno na parceli. Otvorena vatra nije dopuštena!

 

Kakva je plaža u Zaton Holiday Resort-u i da li se plaća pristup?

Opis naše plaže možete pronaći na našoj web stranici. Pristup plaži je besplatan za goste naselja.

 

Da li su suncobrani i ležaljke uključeni u cijenu?

Nažalost nisu. Suncobrane i ležaljke možete unajmiti uz nadoplatu na plaži/bazenu.

 

Je li su psi dozvoljeni u naselju?

Da, Vaš kućni ljubimac (do 7 kg ili na upit) je kod nas dobrodošao. Plažu za pse označili smo na planu naselja. Molimo navesti prilikom rezervacije.

 

Jesu li moji podaci na našoj web stranici zaštićeni?

Da Vaši podaci su zaštićeni (vidi politiku privatnosti).

 

 

Rezervacije

Kako mogu platiti? U eurima, kreditnom ili bankovnom karticom?

Možete platiti u eurima, kreditnom ali i bankovnom karticom.

 

SMJEŠTAJNE JEDINICE – APARTMANI I MOBILNE KUĆE

Mogu li prilikom rezervacije navesti određenu smještajnu jedinicu (kat, pogled, itd.)?

Vaše želje se navode u rezervaciji te se prosljeđuju recepciji. Ovisno o raspoloživosti, želje naših gostiju rado uvažavamo, međutim, nismo u mogućnosti garantirati.

 

Je li nam možete reći koja smještajna jedinica nam je dodijeljena?

Iz organizacijskih razloga dodjela smještajnih jedinica slijedi 1-2 dana prije Vašeg dolaska. Međutim, točan broj smještajne jedinice Vam nismo u mogućnosti potvrditi do samog dolaska.

 

Postoji li mogućnost ulaska u smještajnu jedinicu prije službenog check-in-a od 16 h?

Ukoliko je smještajna jedinica slobodna i očišćena recepcija može odobriti prijevremeni check in.

 

Je li postoji mogućnost duljeg ostanka u apartmanu na dan odlaska? Koja bi bila cijena?

Ukoliko je apartman raspoloživ, možete samo uz prethodni dogovor s recepcijom, nadoplatiti za dnevni boravak (do 18 sati na dan odlaska). Nadoplata za takav produžetak iznosi 50% cijene najma apartmana. Nakon toga se produžetak naplaćuje kao dodatni dan boravka.

 

Je li postoji mogućnost duljeg ostanka u mobilnoj kući na dan odlaska? Koja bi bila cijena?

Ukoliko je mobilna kuća raspoloživa, možete samo uz prethodni dogovor s recepcijom, nadoplatiti za dnevni boravak. Takav se produžetak naplaćuje dodatni dan boravka.

 

Jesu li ručnici i posteljina uključeni u cijenu?

Da, i ručnici i posteljina su uključeni u cijenu smještaja.

 

Je li ima posteljine u smještajnoj jedinici i koliko često se mijenja?

Posteljina je raspoloživa u smještajnoj jedinici te se mijenja svakih 7 dana.

 

Jesu li raspoloživi ručnici u smještajnoj jedinici i koliko često se mijenjaju?

Ručnici Vam stoje na raspolaganju te se mijenjaju svakih 7 dana osim u slučaju Superior apartmana gdje se mijenjaju svaka 4 dana.

 

Jesu li raspoloživi dodatni ležajevi/ dječji krevetići?

Dodatni ležajevi su raspoloživi prema navodima u opisu pojedinog tipa smještajne jedinice. Dječji krevetići su raspoloživi, te Vas molimo da isti navedete prilikom rezervacije smještaja.

 

 

KAMP

 

Koja je veličina parcela?

Dimenzije parcela se kreću od 80 do 120 m².

 

Što znači parcela zauzeta nenastanjena?

Parcela zauzeta nenastanjena znači da je parcela zauzeta karavanom, šatorom ili kamp prikolicom, ali je nenastanjena tj. osobe se ne nalaze na parceli, jedno ili više noćenja (izlet i sl.).

 

Što je uključeno u cijenu najma parcele?

U cijenu parcele je uključen priključak za vodu, električni priključak i odvod vode.

 

Jesu li kućni ljubimci dozvoljeni na parceli?

Kućni ljubimci su dozvoljeni. Psi moraju biti na uzici. 

 

Postoji li mogućnost najma hladnjaka?

Mogućnost najma hladnjaka postoji uz nadoplatu (samo za piće, voće i povrće).

 

Kamper servis

Informacija o točnoj lokaciji je dostupna na našoj recepciji. 

 

Jesu li sanitarni blokovi prilagođeni osobama sa invaliditetom?

U kampu u sklopu 4 sanitarna bloka nalaze se kupaonice prilagođene njihovim potrebama.