Rezerviraj
Rezerviraj online


 
Loading
 

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA / GOSTA


Sukladno čl.10 st.1.t.10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (Nar. Nov. br. 85/2015., 121/2016., 99/2018., 25/2019., 98/2019., 32/2020., 42/2020., 126/2021) i čl.10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov. br. 19/2022) obaviještavamo potrošače/goste da prigovor na obavljanje naših usluga / djelatnosti mogu podnijeti u poslovnim prostorijama / recepcijama / ugostiteljskom objektu ili putem pošte ili elektroničke pošte na:

 

  • Turisthotel d.o.o., Obala kneza Branimira 6, HR-23000 Zadar
  • uprava@turisthotel.com.hr

 

Primitak Vašeg pisanog prigovora dužni smo pisanim putem potvrditi bez odgađanja, te Vam u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.  

 

Turisthotel d.o.o.